At Nannas place;)

Hej nu är jag hemma hos Nanna och vi ska gå ut i snön:)
Igår så pyntade vi julgranen och va på en julmarknad i gammla stan, jag vann andra pris på chokladhjulet en 200g mjölkchoklad:) se gick vi förbi en tidnings affär och där köpte jag två st powerpuff tidnimgar för bara 10 kr st, glad.
sen åkte vi hem och pappa lagade mat så brandlarmet gick, haha, noot vi blev skitarga men det började inte brinna iallafall. sen gick jag på min morbror som är 16 år, han skulle köra stand up på ett litet cafe, haha.
sen gick vi hem och jag fixade med en julklapp och sen fick jag reda på en sak som jag inte riktigt ved vad jag ska tycka om men det är väl kul:/ jag kanske lägger in bilder sen, nu ska jag ut i snön med min bästis och henns lilla syster Nelly:)

pusss//cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0