Hemma hos Agnes<3

Halloj! :D
Nu är jag hemma hos Agnes (i laget ;D)
Vi har suttit vid datorn i tre timmar och bara spelat pet socity xP kul? ja faktisgt xD<3
Japp, nu ska vi göra något roligt enligt agnes, leka mäklare? Njaa tror inte det xD

Här kommer lite bilder från Agnes data från en fotbollskupp på åland FÖR 3 ÅR SEN
Asså det här är våran humor säger jag bara, haha:

Cornelia: Asså fråga inte säger jag bara, fy fan
 
Agnes: Ja du, finns bara tre rätta ord i detta tillfellet "Skit på mig" 

HJÄLP!

wtf!
Lägg märke till:
1.Tänderna!
2.storleke på munnen
3.Handen!!
4.Min frisyr
5.rubbet!!


Kommentarer
Postat av: Borren<3

haha, asso kolla på mig... går det att bli fulare!?

2009-12-28 @ 16:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0