Hos Nanna

Hej när vi kom hem från Götgatsbacken så packade jag mina saker och sen så åkte vi hem till Nanna och nu är jag hos Nanna och vi har kollat lite på datan, ätit och spelat Sims på tv spel. Vi ska nog göra en musikvideo sammtidigt som vi kollar på "jag vill bli stjärna" jag har aldrig sett det men det värkar lite kul, haha.
Jag köpte en t-shirt och ett linnenär jag va på Gina tricot och så köpte jag klistermärken till min mobil för 10kr.
Vi kollade också lite på en skitläskig grej på http://hotel626.com/.
Här kommer lite webcam bilder från Nannas nya data:

Look at my tini mini finger!

Days outefite:

linne: H&M

jeanstights: Gina tricot

tröja: H&M

Tröjan jag köpte

Gina tricot 49, 50

resten av sakerna är hemma

PUSS//Cornelia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0