Nanna is gone, haha

japp nu har Nanna gått och först så mötte jag henne på Götgatasbacken och så gick vi på monki och sen gick vi till Wanes Coffee och jag åt lunch och sen gick vi till H&M, Gina tricot och BikBok. Sen gick vi hem och Nanna köpte en korv på vägen och det va värsta glasrutan för den där öppningen där man beställer, den vid björnsan ni vet? iallafall så föfrst trodde vi att det va stängt men sen så kom han som jobbade där och bara stälde sig och stirrade på oss bakom glasrutan så vi trodde typ att det va en mick som man skulle prata i så Nanna ba, en grillad... och så hissade han upp rutan och så fick Nanna säga det igen, haha gud b´va jag garva. Sen så blev korven helt bränd också så då burjade vi garva igen. Sen kom vi hem till mig och spelade DJ Hero och Buzz(ett fråge spel) och spelade biljard och jag vann, haha Nanna hade typ den största otur jag nånsin sett. Se drack vi julmust och jävlar vad det skumma, haha. Sen åt vi  och va inne på datan och Nanna visade mig en rolig grej på http://www.elfyourself.com/.
Nu ska jag typ gå och kolla på Baksmällan med mamma och pappa, Saga sover hos en kompis.
Imorgon ska jag nog vara med Ankan(Agnes i mitt lag) det ska bli kul. Bloggar nog inge mer idag får se, oj vilket långt inlägg det blev, haha.



Jag just nu i min nya adidas, i know uggly picture

LovE You//CoRnElIa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0