Ont i halsen

Hej jag har ont i halsen och är skit trött.(
Aja det är ju trotts allt annandan<3 LOVE THIS DAY! det är ju nu man får hålla på med alla roliga prisenter. Så här va min julafton:
kl. 12.26 Hemma hos morfar och åt julbord, öppna paket och kolla på kalle anka
kl. 16. 41 Hemma hos Johan och Anna med hela mormors släkt,
öppna paket, julklappslek(jag vann två paket), julbord och lekte med en jätte gullig liten 2-åring.
kl. 19.07 Hemma och öppnade alla paket från mamma och pappa, kollade på Karl Bertil, kolla på Desperet Houswives och ja slappa.
kl. 02. 09 tror jag att jag sov, haha
Japp det va min julafton

Skriver om allt jag fått i nästa inlägg
LOve U//U KnoW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0