Picnik:)

hej idag så har jag såklart varit i skolan, det va värsta snöstrormen på rasten så jag, nanna och saga va ute i snön, haha. Sen hade vi nån jobbig men ganska kul tomte smyg då man skulle hitta lappar med en tomte på som våran lärare hade gömt över hela skolan och sen skulle man hämta så många man kunde och mitt lag vann såklart, haha. Sen hade 8orna nån slags julshow kl 1-2 och sen fick vi sluta. då gick jag nanna och nora först till mellis och va på medis lite och hoppade i stora snöhögar, det kändes som jag typ stukade min fot när jag hoppade rakt  ner i en snöhög från typ 3m men det gjorde hjag inte eftersom att jag inte känner ngt nu. sen åkte nanna hem och nora skulle typ köpa nån julklapp med hennes mamma så då fick jag gåhem. Jag kollade på vänner och drack varm choklad med grädde, räknade mina pengar jag hade 1910kr! sen va jag inne på datan och gjorde bilder på picnik som Nora har lärt mig, tack;) Nu ska jag kolla på Glee, det är så bra;)
En på min choklad som jag gjorde snabbt på picnik
En bild på min marshmellow klubba från julmarknaden i sundsvall, mums;)
pusss//cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0