Sjuk:(

Hej jag är sjuk, förkyld;(
Asså jag har värkligen ingen blogglust har bara legat och kollat på tv och har typ inte sovit ngt, här kommer bilder från helgen: kan inte lägga in bilder från min mobil eftersom att den typ har pajat, har inte ens haft den i ett år! jag och mamma ska typ fixa det idag, hoppas at min garanti är kvar eller vad man säger;/?
Sorry för dålig uppdatering men det är typ inga som läser min blogg ändå, typ jag som skriver till mig själv, haha.
Åhh jag hatar att vara sjuk jag som ville vara med my friends idag och köpa julklappar+att jag missar ett luciarep på skolan idag oxå, hoppas att jag kan gå imorgon.

P.S. jag har kommit på ett bra sätt att göra bilder i paint så dom blir nästan inte alls lika fina som i photo shop men ändå, här är ett exempel:


PUSS sjuka hälsningar//C


Kommentarer
Postat av: Ellinore Rosa

Fin bild! Jag är oxå sjuk:

Ont i halsen, snorig, hängig och febrig!



Kram



2011-05-04 @ 07:34:32
URL: http://ellinorerosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0