skolan

hej nu sitter jag i ett bås på skolan med en skit data. vi har nyss haft lunch rast ochvi hadesnöbollskrig, jag mulade typ 5st, haha. jagblevaldrig mulad! skit glad, haha. aja nu måste jag jobba med vårat tema. man får forska om vad man vill och jag valde såklart Justin Timberlake, haha<3
'Här får ni ett smakprov på mitt arbete:

JUSTINS FILM KARRIÄR:

Justin Timberlake är inte bara känd som en jätte bra sångare utan han har också medverkat i sex stycken filmer.

År 2006 var han med i edison, år 2007 var han med i alpha dog, black snake man och var rösten till en av figurerna i shrek den tredje, år 2008 var han med i love guru och år 2009 var han med i the open road.

HUR BLEV HAN UPPTÄCKT?

Justin Randall Timberlake är född den 31 januari år 1981, han föddes i Memphis, Tennessee.

Han slog igenom som barn När han var med i Mickey Mouse club. Han var OCKSÅ med i musikgruppen NSYNC år 1995 och ville STARTA UPP sin solokarriär år 2002



Puss//cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0