Torsdag...

Idag va jag på Naturhistoriska riksmuseet med skolan och vi kollade på cosmonova(en 3D bio)
Det va ganska kul men filmen sög det hanlade om sadiner(fiskar) hela tiden men det va skit bra gjort.
Efter skolan åkte Nanna och Nora hem till mig och vi gjorde lite filmer och kollade på gamla filmer och lite annat smått och gott, haha.
Nora gick hem typ kl. halv 9 och Nanna gick typ lite innnan. Jag och nora kollade på slutet av desperet houswifes, det va skit läskigt! När Nora hade gått så packade jag eftersom att jag ska till sundsvall imorgon jag kommer nog inte kunna blogga i helgen:( Men det ska bli jätte kul att träffa alla som t.e.x. min sysling Emmy och min gammel mormors kattungar som jag inte har sett än! Snart ska jag kolla på Glee och kollar på slutet av mammas pojkar, sjukt asså;p
Haha, jag i 3D glasögon
Mika, Nanna, Jag
Nanna, Jag
Man fick inte ta med dom hem:(
PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0