...

                       
Min första hiss och diss, jag vet at jag ligger efter men nu när Saga har gjort en sån  fin text(och header) så måste jag ju bara hissa och dissa, haha.

Myspacce HIssar:

Fredagar:
Den sista dagen i skolan och fredagsmys och alltihop. Vi slutar också tidigast på skolan då och så har man ju hela helgen framför sig;) Så jag säger bara njut av fredagen så länge du kan...

Min nya header:
Av mästaren Saga(fixad.webblogg.se) Hon är så bra på datorer och sånt och så är hon ju en himla kompis:)

Myspacce DIssar:

SPRUTOR!:
Dom gör ont när man tar dom och efter oxå:(
Man eller jag är alltid så rädd innan och om man ändå kan bli sjuk efter så är det ju igentligen onödigt, eller hur?

Att gå upp tidigt på morgonen:
Jag har alltid svårt att somna på kvällen och sen så hatar jag att gå upp tidigt på morgonen.
Men förut så började vi alltid kl.9.00 på morgonen men sen ändrade dom på det så nu börgar vi halv 9 ibland istället.

Japp jag vet att det inte va så mykt men aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0