Hemma...

Hej, idag så va jag jätte trött eftersom att jag somnade typ kl 00.00 igår hemma hos Nanna. Vi kollade på tsatsiki, hittade typ ingen annan;) Nanna somnade innan halva filmen men jag låg och kollade mot min vilga, haha. Det va jätte kul och jag skulle lägga in bilderna men Nanna sa att hon typ skulle göra det eller nåt?
Aja tillbax till skolan, vi hade spanska läxförhör, suck men jag tror at det gick helt ok. Sen hade vi A-pass och satt i cafet och våran lärare blea typ as sur även fast vi jobbade;( Sur. sen va det lite lektioner och lunch och lite lektioner och gympa. Efter gick jag till mellis, smuthie:)stavning?
Sen gick jag hem och nu sitter jag här framför datan och äter minttabletter så jag inte kan andas för att dom e så starka, haha. Asså jag vet inte vad som har hänt med min data den e helt inzomad, weard. Men tästa att hålla in ctrl och + knappen sammtidigt. OBS! Blunda när du gör detta annars blir det ingen överraskning, haha.
//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0