Hemma

Hej jag kom nyss hem från medis badet.
Idag så hade jag bara en lektion, jippi! För jag skulle ha NNO men då va det lucia rep men jag ska nog inte vara med. Sen va det lunch och sen hade vi syslöjd och sen skulle vi ha bild men läraren va sjuk så vi fick sluita en och en halv timme tidigare! Men jag va ändå tvungen att vänta på Matilda(hon är inte i samma grupp som mig) och Saga skulle vänta på Nora, så vi stannade och tog lite bilder i skolan. När dom hade slutat så gick jag och Marlene och Matilda till forskrenska och badade eller vi bastade mest;) Ít´s was fun;) Nu e jag hemma och ska kolla på film och äta chips eller glss, måste välga... svårt!:(




PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0