Ny tröja:)

Hej idag va det en booríng dag på skolan som vanligt, haha. Efter skolan så gick jag och Matilda till götgatsbacken som vanligt, haha. Först va vi på H&M och provsde lite saker och jag köpte en töja för bara 50kr. Sen gick vi till bikbok och jag köpte ett coolt läppglans för 20kr. Sen gick vi till waynes coffie och jag åt en scones och Matilda en chokladboll, mums:) Nu e vi hemma hos henne och jag har blivit kär i en av Matildas godsedjur, haha det är en giraff som är stor! En bra sak:
Jag vet en hel del saker som jag ska önska mig i julklapp
En dålig sak:
Jag vill ha alla saker nu!!!, haha
Tröajan och läppglanset jag köpte:)
I LOVE<3
Nu sak vi do something, haha
Puss Cornelia

Kommentarer
Postat av: Nanna

din tröja är super fin<3<3!!!

2009-11-16 @ 21:50:08
URL: http://popppcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0