Hemma hos min bästis, äntligen.

Hej,förlåt för att jag inte skrev igår, nu är jag hemma hos Nanna som äntligen har blivit frisk:) Idag så va de en tråkig dag på skolan, efter skolan så gick jag till mellis sen gick jag, Nanna och Mika till götgatsbacken och köpte lite  saker sen trode jag att jag skulle hem men då ringde mamma och sa att jag inte kunde va hemma och att mamma hade pratat med Sussane och bestämmt att jag skulle sova där:) Nu sitter vid framför datan och tv, haha. Vi ska nog gå ner och göra varm choklad nu:)
Dagens minus:
Vi fick reda på att vi ska ta sprutan på fredag:( Jag började at må illa på en gång, HJÄLP!
Dagens plus:
Att Nanna är frisk och att jag ska sova hos henne:)
Vi ska ha jätte kul:)
Hemsk bild!
Skriver nog ikväll.
//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0