Jag köpte...

Hej jag och mamma kom hem typ kl 19.00. Först så gick vi på Lagerhaus och jag köpte en chokladkalender, två godisaskar och tv å godisar. mums bara godis, hehe. Sen köpte jag en scones på Waynes coffee och när jag hade ätit upp så ringde jag till Emmy(min gulliga syssling som är 4år)
Så här lät ungefär vårat samtal:
Hej Emmy
Hej, vad gör du?
Jag sitter på ett cafe(Waynes), vad gör du?
Tittar på film
Jaha kollar du på Barbie?
Ja
Är den bra?`
Jag vet inte.
Vet du vilken film jag har sett, jag har sett tingeling
Jag har också tingeling.
Har du settt den filmen?
Nej den är ny men den har börjat gå på tv
Jag har sett den den nya
Åhh typisgt, Cornelia
Ja vad är det?
Jag vill inte prata mer nu, hej då
ok hej då
Pussochkram
Puss och kram.
Haha hon e så söt. Här är bilder på det jag köpte:
Chokladkalender, Lagerhaus 29.00
En lite ask, Lagerhaus 8.00
Fanta läppglans, Kappahl 25.50
Ett läppglans, Kappahl 29.50

Kommentarer
Postat av: nannis

vilka fina saker<3 när jag var i skåne tänkte jag oxå köpa ett sådant läppglans på kappahl men jag gjorde inte det men vi ses någon dag fast inte i mrron för jag har ju 39 graders feber och så men jag ska bli bättre men puss<3

2009-11-06 @ 12:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0