Msn, haha

Hej, idag va det vanlig tråkig skola och på lunchrasten så gick jag, Mathilda, Matilda och Saga till donken och vi tog ballonger på väg tillbax till skolan och hade ballongkrik! Haha Sen hände det här:

Asså gud va kul det va hemma hos Mathilda med Matilda, haha. Först så loggade vi in på msn för att vi skulle chatta med en kille som ,Mathilda känner, men han va inte inne. Mathilda smsa han att han skulle logga in men han kunde inte:( Så jag frågade henne om jag kunde få hans nr och de fick jag. Asså gud va ja drev med honom, haha. Sen loggade han in påp msn och hade webcam! Asså ja och Matilda o´c blev as glada, haha. Sen åt vi mat och en bulle. . Sen fick jag sitta och chatta själv vid Mathildas data, jag chattade med två killar sammtidigt, fett kul, haha. Sen när jag och Matida skulle gå hem så blev vi as rädda för det var nån konstig film på ett krig på ett stort hus på medborgarplatsen och det såg och lät jätte läskigt, vi blev skit rädda ocg kollade runtom kring oss och upp och  ned för att se var det kom ifrån, haha. Nu e jag hemma och ska kolla på Uggly Betty och Andra Avenyn. Bilder från det läskiga huset:
Först var det en krigshelikopter som kok flygande, värklig!
Asså kolla va hämskt det ser ut!
Hjälp
Hemsk
Röken efter älden!
Puss alla bedrövade läsare, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0