Nästa: Måndag. suck.

Hej jag hatar måndagar och nu ska vi tydligen p¨å middag hos min mormor så då kan jag inte ens göra någt kul på kvällen. suck. På festen så fick man ganska mykt men man fick ingen mat som vi trodde så vi fick gå på max efter, men det va lugnt för mig. Laila Bagge var där men jag hade glömt min mobil och mammas är så himla dålig och har typ inget mionne över huvud taget så jag fick inga bilder:( Det var några fler kändisar där ocxå och så va det nån slags modevisning och det var därför Laila va där. Det va as mykt folk på festen så man fick knapt plats. Det ända man fick att äta va några cupcakes men vissa va jätte goda:) Man kunde oxå ta hur många pago och loka man ville men jag hade ingen väska att lägga dom i så jag kunde bara ta två:(
Här e bilder på lite av de man fick:
Här är påsen som allt låg i.
En sjal och lite hår grejer.
Choklad, pago, reflex och smink
Halsband, loka, handkräm och body lotion.
//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0