Nice surprice on H&M

Hej idag var det en tråkig dag på skolan så den behöver vi inte prata om.
Efter skolan gick jag och Matilda till mellis och sen gick vi hem till Matilda och åt tuggummi. mums. Efter typ 20min så tröttnade vi och gick till götgatsbacken och kollade på H&M, eller vi kollade inte så mykt utan vi provade mest kläder det va jätte kul här är några av kläderna som vi provade:

Hahahaha vad det var kul. Om ni inte fattade det så tog vi dom "snyggaste" kläderna vi kunde hitta.
Först så skulle vi prova kläderna där nere men då sa hon som jobbade där att man bara fick vara en person åt gången i ett provrum så då gick vi upp och där stog ingen så vi sprang in och tog ett jätte stort provrum där vi provade lite kläder och när vi hadde provat allt så gick vi ner och hämtade fler kläder.haha. När vi hadde provat allt och skule gå så stog edt en tjej utanför provrummen och såg på när det tomma bordet där man kan lägga kläder somman inte vil ha blev ett bärg av alla våra käder. ups haha. Men jag köpte fakstigt en klännig som var lila med dragkedja för bara 99kr. Sen gick vi till weekday, monkioch gina tricot. Sen gick vi hem till mig och på vägen stannade vi ett tag på monki i skrapan. Vi gjorde köttbulllar med pulvermos hemma hos mig. Vi var så hungriga, åt 15 köttbular var!
Nu kollar vi på vänner och snart blir det tvkväl<3 ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0