På ikea.

Hej, idag så va det typ en vanlig dag fast det va en tjej som kom från no smoking generation och snackade om att vi inte skulle söka typ. Efter skolan gick jag, mathilda, nanna och mika hem till mika och körde typ nån TWILIGHT fråge sport av mika såklart;) mika visade oss också en rolig och jätte bra parodi sen va jag tvungen att gå för vi skulle åka till ikea, inte så kul men vi ska kolla på saker till mitt rum och lite annat. Nu har jag precis ätit 13 köttbullar och potatis(som vanligt) och en choklad grej så jag är propp mätt. Nu är vi på ikea och jag Bloggar på mammas mobil, har vant mig men man kan typ inte lägga ups bilder jag försökte igår men it dont work:( ska försöka igen. Ikväll ska vi sova på samma ställe som igår . Skriver ikväll PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0