Seg!

Hej, idag sov jag till typ kl 11 och har bara legat och kollat på tv hela dan. Jag ska fölga med mamma på nån fest för mama(en tidning) kl. 15.00, hoppas att man får bra saker. Förra året fick man en väska full med saker och massa annat. Jag pratade nyss med Nanna och hon är fortfarande sjuk:( Jag mår lite bättre men har onmt i magen och lite ont i halsen:( Dt går nog över:) Om ni inte redan har märkt det så gör jag :( eller :) typ hela tiden:) haha. Nu har jag precis bytt om till "festen" och saka fixa ett kort till... Kan inte skriva om den läser bloggen, haha. Skriver nog ikväll.
Haha the best of myspacce in 3 min. Snygg, NOOOOOOOOOOOT!
//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0