Sjuk:(

Hej, jag tror att jag håller på att bli sjuk:( Jag har ont i halsen och huvudet och är jätte trött. Men jag hade ju match i morse kl.9.00 ute i regnet med lite kläder på. smart, vi vann iallafall matchen med 5-0 mot några 96 på 11-manna. Sen fick jag skuts hem an en kompis och sen la jag mig bara i soffan och kollade på TV. Sen kom mamma och Saga hem och så åt vi lunch och fikade:) Sen tittade jag lite till på TV och sen gick mamma och jag hoppade in i duchen. Nu sitter jag framför datan och väntar på att mammaska ringa så ska vi gå till skrapan.     
//Cornelia:)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hoppas att du inte blir sjuk:(

puss<3

2009-11-15 @ 12:07:57
URL: http://popppcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0