Snart tränig, orkar inte!

Hej jag har snart träning men jag vill inte gå för jag e jätte trött och seg ocg så är det så mörkt ute:(
Asså jag ska gå eftersom att jag var borta i lördags och man kan ju lixom inte va hemma bara för att man inte orkar, men ändå! Idag så va det en ganska tråkig dag på skolan vi hade A-pass, spanska(läxförhör),So, lunch, matte fast jag och mika hade matråds möte så jag slapp typ halva matten och halva svenskan;)
Sen gick jag till mellis med Nanna och sen följde jag med henne till hennes gitarr och gick på toa, för vi kan inte gå på toa här hemma för pappa har målat golvet;( Så vi ska sova hos mormor ikväll, men jag ska försöka att skriva efter träningen ändå.
//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0