Sover i en fest lokal!

Hej, vi skulle inte sova hos mormor utan mamma hade hyrt en lägenhet men när vi kommer till lägenheten så är det en fest lokal! Men det är mysigt fast det finns inget kylskåp. Min kompis freja som spelar i mitt lag bor exakt ovanför oss:) jag va hos henne efter träningen till typ kl halv 10 och då kom hon med mig ner och hon tycker jätte synd om oss för att vi skulle än här men jag tycker det är lite mysigt:) det finns inget internet här tror jag men saga kollar ändå på film på datan så jag Bloggar på mammas mobilB-) det är lite jobbigt att skriva som sms but thats life, haha. Ska se om det går att lägga in en bild nu. PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0