To day...

Hej, idag va ganska tråkigt på skolan. På rasten så va jag, Nora, Matilda och Mathilda på Cafet och drack pucko och spelade kort. Efter skolan så va jag och Saga kvar i skolan i typ 2 timma. Först köpte jag en korv på cafet sen satte vi oss på en bänk i koridoren och lysnade på Sagas tema musik och bara relaxade, haha.
Sen hade jag dans, helt ok men det va typ inga där och Nanna har inte varit där på 3 veckor för hon är sjuk:(
Sen satt vi kvar lite och kollade på nästa grupp som hade dans och sen gick jag hem och bytte om och nu sitter jag här framför datan och bloggar om mitt meningslösa liv, haha. Imorgon så ska jag ha match kl.9.00 på morgonen! Fattar inte varför alla matcher alltid är så tidiga. Aja inget att göra åt, nu ska jag nog gå in på facebook och spela:)
Haha, jag ser ut som värsta mongot.
Guldfisk><Murt 4-ever. Love
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0