Trött!

Hej jag kom nyss hem från en jävla ryggdoktor som jag har varit tvungen att gå till i typ 5 år!
Jag blir så jävla läss på det. Senast jag var hos honnom så sa han att min rygg såg bra ut och inte va så sned men sen får vi ett brev hem där det står att vi ska åka dit igen. suck. Sen idag så sa pappaatt vi hade tid kl.9 så vi gick upp typ halv 8 fast jag är ju ledig i dag så jag hade lugnt kunnat sova till kl.11 eftersom att jag ska på bio idag så skulle jag nog inte kunna sova längre men iallafall när vi åker till doktorn så är fett mykt kö så pappa blir as sur och säger att vi inte kommer hinna, men jag bryr mig inte jag vill inte ens åka dit. När vi kommer fram så säger tanten som sitte i väntrummet att vi har tid kl.11! Jag blir as sur, men sen kommer en pappa in med sitt barn ivirad i en filt och skriker att han behöver nödakut, de var as läskigt! Sen så kommer tanten tillbaka och
säger att barnet bara hade fått någon feber kramp, läskigt men hon klarade sig och det var ingen fara. puh. Men iallafall så fick vi som tur va gå in till doktorn typ 20 över 9. Han säger att jag ska ta av mig tröjan och böja mig fram och sen ska jag sitta och böja mig fram medans han kollar med nån mätare eller nått?? Det tar typ 2 min så himla onödigt!! Sen säger han att det ser bra ut och att det inte har blivit värre eller någt men jag ska ändå gå dit typ i juni säger han men jag kommer vägra, om det är bra varför ska jag då slösa tid på att åka dit hela tiden?

Aja nu ska jag gå upp i 3D med Matilda på Sergel det ska bli kul hoppas den är bra , Nora säger att det är hennes favvo film så jag tror den är bra:)
Skriver när jag kommer hem. puss

Söt gubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0