En vanlig torsdag.

Hej idag så har det varit en vanlig och tråkig skoldag. Vi hade spanska på morgonen det brukar vara ganska kul men idag va de ganska tråkigt. Sen hade vi A-pass och mentormöte med fika med mina chokladbollar som jag och Nanna bakade igår och Matilda hade med sig kakor sen va det lunch, kalla makaroner och korv. BLÄ:( sen idrot SO och engelska.
Efter det så gick jag hem direkt efter skolan och bytte om till träningen, träningen va helt Ok ch nu e jag hema. På vägen hem åkte jag med en kompis och jag kollade på hennes mobil och såg att hon hade låten fack you ja ba åh har du fack you och exakt då sätter hennes pappa på radion och då börjar den låten helt sjukt.
Så den här dagen har varit ganska booring men det är ju fredag imorgon! Bästa dagen<3
Nu måste jag öva lite inför matte provet imorgon. BOOring men ett måste. bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0