Fredags mys<3

Hej nu har jag dansat och sutit vid datan jätte länge.
När mamma kom hem hade hon fått sjukt mykt smink på jobbet , så klart gav hon de till mig. haha
Nu ska jag snart äta middag och kolla på idol om en halv timme och äta fredags mys!<3 Godi och chips. mums.

Allt smink:
4 st ögonskugga
1 mascara
5 st nagelack
2 st läppglans
5 st läppstift
2 st brunpuder
3 st glittriga kajalpennor typ
1 bricka som jag kan ha allt på:)
Man ser inte allt på bilden men jag tog med min webcam och fick hålla datan uppochned så såg typ ingenting när jag tog bilden.
Det blev ett kort inlägg men la ju upp tidigare idag också så ni förlåter nog mig. eller??
Imorgon ska jag åka till sickla med mamma och handla på monki<3 har prisent kort där för 600 kr! Sriver om det imorgon. Se you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0