Hahaha

Hej allihopa här kommer dagens höjdpunkt:

Nanniz_Minimus

music ar my life gull<3

ej inloggad

Kön Tjej
Ålder 12
Ort Stokholm
Intressen älskar mig själv
KPengar: 340 KPengar

Jag och Nanna satt och kollade på datan och så kom vi på kpwebben som vi typ alltid va inne på för länge sen. Vi kollade på Nannas profil asså vi höll på att skratta ihjäl oss. Kolla vad hon har skrivit! Music are my life gull<3
På intressen: älskar mig själv. Hahaha gud va kul asså. Nu kommer en intervjuv med Nanna där hon får förklra

Nanna varför skrev du music ar my life gul<3
För att när jag var 10 så försökte jag vara cool för att jag skulle sluta att vara inne på kpwebben, men just nu sitter vi bara och garvar åt. Haha

Varför skrev du att dina intressen var: älskar mig själv?
Jag har ingen aning, vad tänkte jag på? Jag är ju helt sjuk ihuvet, skoja.

Har du ändrat din profil nu?
Ehm jaaaaaa! Efter 3 sek efter jag hade sett det.

Vad ska du göra nu?
Äta mat.
Ok tack Nanna för att du ställde upp på denna viktiga intervjuv.
OBS! Det här var en äkta vara för att Nanna är här på riktigt. Och nu ska vi äta snart och kolla på Nannas "nya" kp-profil
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0