Hemma...

Alla som gick på att jag hade färgat håret är ganska så lättlurade. haha så klart att jag fortfarande har mörkt hår.

Hej nu e ja hemma efter en tråkig dag på skolan ja hade typ ingen att va efter soklan så jag fick gå hem själv:(
Nanna är i Skåne Matilda gick på lunchen för hon skulle åka till Italien. Saga och Nora bara stack, letade efter dom men aja. Mika och Mathilda gick hem direkt efter att vi hade slutat så jag va också tvungen att gå hem. Först så kollade jag på Coctail och sen gick jag på nån klädafär där man fick gratis godis, eller jag tog iallafall ganska mycket godis. Så stygg jag e. Nu e jag hemma och ska snart gå på streetdance men det är inge kul när inte Nanna ska va med, men man missar så mycket om man inte kommer. Våran lärare e jätte bra men hon gör ganska svåra danser men vad gör man?

Idag är det iallafall fredag och vi har höstlov! Skönt.

Jag måste börja packa inför Barcelona snart också men det e så jobigt för jag glömmer nästan alltid nogt.
Nu ska jag nog göra klart min vägg:)
Love you Saga, guldfisk><murt 4-ewer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0