Måndag

Hej idag så va den en helt vanlig och ganska tråkig skoldag. Vi hade NO så ni fattar nog varför den va så tråkig. Men de är skönt efersom att vi har sovmorgon på morgonen till klockan 9.50. Det är skönt. Efter den "roliga" NO-timmen så hade vi lunh. På lunchen så gick jag och Nanna upp till Götgatsbacken och kollade på fröken söt. Jag hade aldrig sett afären, den bra. Jag köpte en bleckpenna med en katt på. Söt. Efter lunchen så hade jag syslöjd och bild. Sen gick jag hem och bytte om till träningen(fotboll.) Nu är jag hemma och ska äta glass. Mums.
doraemon.jpg doraemon image by deidei_stalker-512En bild på katten på min nya penna. Den blå e katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0