Onsdag med en skit, en tant och jag...

Hej idag var ajg i skolan det var helt OK. Vi gjorde typ ingenting. Min lärare, jag vill inte äns skriva hans namn han e så jobbig och det menar jag först så sa han till Matilda att hon va uppkäftig och att han inte brydde sig så fortsätter Matilda och då säger han sluta. Licksom sluta själv, på den här skolan asså. Sen säger han till Nanna bara för att hon skicka ett pappers flygplan till en jätte söt kille på 6-års så blir han as sur och säger att vi inte jobbar eller nåt asså jag e bara såm himla trött på han och det menar ja värkligen på riktigt.
Efter skolan så gick jag och Nanna hem till mig och vi sitter här i några snygga utklädnings kläder. Se själva:
Jag och Nanna nära. Vist är vi snygga?
Jag och Nanna långt ifrån. Ännu snyggare!
Ännu en snygg bild på oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0