Söndag

Hej idag så va Nannahär till klockan 2. Hon var tvungen att åka hem till nån kompis fika eller nåt ja vet inte?
Sen gick ja på bio me pappa o Saga Vi såg Fame. Den va bra, handlade om några elever på en dans och musik skola
Just nu sitter ja bara och väntar på att pappa ska bli färdig med maten. TACOS, MIN FAVORIT! mums
Här kommer några gammala och nya bilder. Njut:
filmen ja såg
the days-outefite.
en gammal och sjuk bild på mig och Saga.
visst e ja stark? köpte någon äppel dryck idag på the english shop i söderhallarna inna bion. kosta 7kr(om ni ville veta)
tröttheten inom mig. gammal
coola Saga. NOOT!
japp nu har jag inget mer och säga.lägger kanske in nått i kväll får se. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0