Studiedag!

Hej imorgon har jag studiedag så jag kan sova hur länge jag vill! Så sköööönt.
Idag va det en tråkig dag på skolan. SEn gick jag och Nanna hem till Saga och bakade chokladbollar och åt nudlar. Saga hade inget pärlsocker så vi tog florsocker. haha. När vi skulle rulla eller som Saga platta till bollar så tyckte vi att det var för tårt så Nanna hälde i lite mjölk men Sag tyckte att det fortfarande var för tårt så hon hälde i jätte muycket mjölk. hahahaha dom blev helt geggiga som när man gick på dagis och gjorde geggamoja av vatten och jord. Men dom smakade helt OK när dom hade varit i kylen ett tag.
Sen gick jag hem och började med mitt rum. Jag ska fixa och sätta upp massa saker på väggarna och sånt, typ som på cafe´t på min skola. Imorgon ska jag sova as länge och sen ska jag och Nanna och Matilda nog göra någt. Det är så skönt att slippa skolan enn extra dag men det är ju segt att komma tillbaka en dag asså fredag och sen ha helg, det skulle vara bättre om vi fick ledigt på fredag, men men man kan ju inte få allt här i världen. Snart är det ju höstlov också då ska jag till Barcelona på träningslääger med fotbolls laget. Det ska bli jätte kul men lite läskigt att flyga utan mamma eller pappa, men det går nog bra:)
Här är en bild på våra chokladbollar och på min vägg hitils:
En bitb av väggen, fint va?
Två penn-burkar som jag också fixade.
Så här rent blev det efter, nu vet jag iallafall vad jag ska göra nu. städa!
Ses imorgon alla glada?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ups jag glömde att lägga in en bil dpå chokladbollarna sorry:0

2009-10-21 @ 22:13:43
Postat av: Cornelia

ups jag glömde att lägga in en bil dpå chokladbollarna sorry:0

2009-10-21 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0