Studiedagen...

Hej så här va min studiedag:
Jag  gick upp typ 10 och låg och kollade på TV. Sen va jag inne på datan.
Jag kollade upp några biofilmer och ringde först till Nanna och bestämmde tid och sen ringde jag till Matilda och sa samma sak.
Jag sorterade pengar till mitt lag.
Jag klädde på mig.
Jag åt frukost, yoghurt och macka.
Jag fixade till mig, borsta tänder och sånt.
Jag packade ihop alla saker och gick till ffilmstaden söder och mötte Nanna och Matilda.
Vi kollade på Julie och Julia en ganska långtråkig film, men det var kul för vi var typ helt själva i hela biosalongen. Under filmen så la vi oss över typ tre stolar var eftersom att vi var själva på hela raden, Matilda fastnade typ med benen imellan stolarna framför. Haha.
Efter bion gick vi på toa och Matilda gick in på killarnas pissoar, men det var inte meningen och som tur var var det inga killar där. Ing tjejer för den delen heller.
Jag, Nanna och Matilda gick till H&M på götgatsbacken och köpte lite saker. Säger imorgon.
Alla gick hem och jag åt lunch hemma.
Jag gick till frisören.
Jag gick hem och bytte om till träning, jag satte upp håret och hade en mössa över så det inte skule förstöras
Jag kom hem, åt middag och duchade.
Jag sitter vid datan och bloggar eller har bloggat
Ses imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0