TV dags!

Hej alla läsare.Jag kom nyss ut ur duchen efer träningen det var ganska kul fast i slutet så såg man typ inget och jag va ganska dålig men aja det är iallafall   TV kväll idag! Först är det vänner, som vanligt sen Uggly Betty sen Andra Avenyn och Desperata hemmafruar. Det låter roligare på svenska. Här kommer några bilder från skolan och ett mästervärk:
 Matilda snodde min mobil på A-passet och tog några bilder. Snygg Matilda, värkligen likt dig. Haha.
Ännu en snygg bild av mästerfotografen Matilda.
En till. Matilda du bjuder värkligen på dig själv. Jag älskar dig<3
En "seriös" och väldigt snygg bild på mig av Matilda.
En bild på Nanna av Matilda.
En bild på Nanna och Nora när dom dansade till the voice för oss. Av Matilda.
En bild på mig när jag tar av mig Nannas scall candy. Av Matilda.
En snygg bild på mig och fotografen Matilda.
Nora en blivande duva. Haha, på rasten så kom Nora på att hon skulle passa som duva.

Nora/duvan.

Haha vi tog det fulaste vi kunde hitta att ha på huvudet på H&M. Visst är vi snygga?
Jag avslutar med en fin bild på en av mångfa cupcakes som jag och Nanna bakade typ förra veckan eller nåt


Kommentarer
Postat av: saga

GRRR ! Nora om du ser et här så om det är mitt linne du har på dig så får du inte använda det , jag glömde det hemma hos dig och det är min favorit ! jag har ju sakt att jag vll ha tillbaka det !

2009-10-13 @ 21:47:06
URL: http://fixad.webblogg.se/
Postat av: Matilda

hahah, stolt fotograf på dom första :D älskar dig me<33

2009-10-15 @ 21:52:13
URL: http://muppade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0