ASSÅ NI E MITT LIV !

alla min kompisar, bästavänner, bästisar, gravvänner, soulmates ni e mitt ALLT och mitt LIV ! om inte ni fanns så fattar jag inte hur jag skulle kunna leva, det e fan helt jmävla fucking sjukt hur mycket jag älskar er, det är inget skämt eller ngt som jag bara vill skriva. alla ord som jag skriver kommer direkt från mitt hjärta. för fan nio e ju allt:
snälla, sööta, snygga, BÄST, coola, underbara, skysta, roliga, ställer alltid upp och jag skulle värkligen inte klara av att leva utan er ! jag skulle kunna stå en hel dag och rabbla upp tusen olika anledningar till vrf jag ÄLSKAR er. det är egentligen fånigt att jag står här och skriver ett inlägg om hur mycket jag ÄLSKAR min underbaraste bästavänner men jag va bara tvungen att göra det klar för er. jag ska bli bättre på att säga snälla saker och visa hur mycketr ni betyder för mej, för vipps en dag så står man där utan er och om jag skulle stå där utan er en dag så skulle jag stå där utan någonting. för ni e mitt liv, mitt ALLT ! min lärlek och anlednmigen till att jag fortsätter att leva. TACK för att ni finns och för att jag får vara en del av era liv. JAG ÄLSKAR ER MER ÄN NGT ANNAT.

Kommentarer
Postat av: nanna

älskar dig med av hela mitt hjärta, best frinds 4-ever and ever <3

2010-04-29 @ 07:07:20
URL: http://youdontknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0