DAGEN:

idag så va det ju fösrsta dagen i tråkiga skolan :/ efter skoloan så gick jag, nanna, nora och matilda hem til matilda och så skulle vi baka men vi pallade inte så vi gick och köpte kladdkaka, sprutgrädde och saft och så gick vi och satte oss på hennes gård :D vi fikade, lekte hali halå, haha ;) och klättrade upp på olika tak och sånt. och det va lite scary för det va en tjej som tog bild på oss som lände nannas mamma, men det visste inte vi lalalala. och så va det typ massa andra som såg oss och alla trodde typ att dom skulle ringa polisen eller ngt, men snälla det kan man väl ändå inte göra (?) aja, sen gick jag hem och åt middag och stack till min träning.

BILDBOMB! :


love you! :D


kladdkakan :)

naw, söta Nanna

matilda sötaste åre vän ;) <3

kan ni se mej och matilda (?) :D

haha Nora hunny <3

Nora hoppar/ rockaar ;)

sötnos !

sötnosar!

yey, haha benen ser exakt lika dana ut ;) <3

lyckat...

KÄRLEK!

NMNC <3

Matilda se upp! (jag kastar vatten)

älskar er !



Nora

snyggaste...

sötaste! <3

Matilda sötnows! <3

skuggor

söt!

sötaste!

på taket, yey !

haha, matilda <3

jävla fetto jag e ! LOVE YOU :D <3

jävla taffsare ;)

real love

Nanna, my sweetheart ! <3

love
that's it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0