GRÖNA LUND:

nanna kom till mig typ kl. 9 och då åkte vi till båten och till grönan, min mamma hade ju fått vip, så vi fick:
inträde, åkband och kuponghäfte :D när vi kom dit så va de världens kö, , men vi trängdes "lite" så vi kom kanske in till grönan 10.15. då vad ´det bara vip gäster där som typ kenzam, haha. så då va det inte så mykt köer. så då åkte vi jetline (stora bergochdalbanan) och sen för första gången så åktte vi uppskutet, yey :D jag va skit rädd! men det va inte så mycket köer idag, det va skönt :) vi pkte typ allt utom extream och popexpressen, för jag mådde illa :S men jag åkte fritt fall för första gången på grönan, har bara åkt på lissebrg, yey :D jag va skiträdd ! ! insane hade varit avstängd hela dan, men sen på kvällen så öppnade den och jag älskar isane, den äger ! man fick en pins när man hade åkt :D det har varit skitkul. vi träfafde oxå massa som vi kände och såg ganska många kändisar. PUSS//C

hmmm...



fuuuula mej och sööta Nanna :)

pinsen man fick ;D





I sit there :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0