HAHA

sorry för dålig updatering, men. jag kom  hem nyss ;) jag hade träning kl. 16-17.30, men vi va bara 5st!! O-M-G asså! men det va skitkul :) det va skit pinsamt för Axel, Mattias och Ruben kom tilan och typ körde fotboll där vi träna :S åh sen så äger Axel hej och sen efter typ 10min så säger Ruben hej och så säger min tränare till dom att dom måste gå, haha :) efter träningen så gjorde jag, Agnes och Freja lite videos som blev skit bra, right? ;) haha LOVE you<3 vi va typ där, asså vid kanalplan i typ 2timmar ;) men sen så frös vi och jag kan knappt skriva nu, för mina fingrar är frysta :/ men ska kanske vara med Freja på lovet :) men asså det e ju varmt ute! :) nu så ska jag äta. PUSS//Cornelia

LOVE <3

älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0