IGÅR & IDAG

igår så kom vi hem kanske kl. 00.00 och då bodde min familj på hotel, så då lämnade Justin mig vid hotelet och det va skit mycket poliser där! det va typ ngn slags love boat eller ngt sånt där (?) aja, sen så somnade jag typ kl. 3 och sen så gick vi upp på morgonen och åt hotel frukost och sen så skulle vi gå på typ ett spa, men när vi kom dit så sa dom att det va 18års gräns så då gick vi och kollade på wesc affären och jag hittade äntligen mina hörlurar som jag ville ha :) och sen så gick jag och mamma och kolalde på lote skor och köpte en sladd så jag kan ha mina hörlurar till min mobil , yey :D

min goda frukost :)

mina älskade hörlurar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0