IGÅR

förlåt för att jag inte bloggat, men har inte haft tid. igår så hade jag ju träning och sen när jag kom hem så duschade jag och åt mat sen gick jag till medis och träffade Nora och vi köpte godis till matilda, för sen kl. halv 8 så gick vi på hennes teater uppspel , hon gjorde lejokungen, den ägde! ;)typ en timme lång. efter stack nora hem och jag följde med matilda och Alex, Hanna och Lou till donken ich sen gick vi hem till henne och så sov jag där, yey :D vi satt och pratde i hennes säng tilll typ kl 12 så jag somnade nog typ 1? vi sov skavfötter i hennes säng och det va trångt kan man säga, haha ;) BILDER FRÅN TEATERN:

efter



matilda runs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0