JUMP! :D

Idag så har vi åkt skidor till kl. halv fem och vi träffade Alex och Johan och åkte med dom lite och vi ska typ äta med dom på fredag ? aja , jag gjorde värsta vurpan! jag och matilda lekte kull, haha och då så skulle hon ta mej och så  va det typ ngn slags puckelpist? och jag åkte skitfort och sen så vurpade jag, men det gick bra fast alex och johan tog min skida, somlossna :( men jag fick tillbax den typ på en gång. sen så åkte vi lite och åt hamburgare och satt och chilla lite i backarna :) sen gick vi och köpte glass och sen gick vi till åre torg och då va det värsta byggnaden typ 5-6m upp och under va den en skitstor lufmadrass så då hoppade vi :) man skulle landa på rumpan men såklart landar jag på fötterna och studsar upp lite igen , haha :D sen gick vi till ica och då va alex och johan där :S aja, nu ska vi äta middag. PUSS//C
haha, matilda i backen ;)

P.S såklart hade j gainte me min kamera idagm suck!

Kommentarer
Postat av: syrran saga

ajaj hahaahahaaha bra att du inte gjorde illa dig i allafall :D <3

2010-04-07 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0