KLAR.

nu så har  jag duschat, städat mitt rum, packat till landet och ätit visst e jag duktig ? ;)


idag så hade justine med se sin ödla till mentormötet :D den va söt , men lite läskig. men jag bar den på min axel, yey :D  sen va vi ju på en fritidsgård typ vis sofia :S
efter skolan så gick jag hem och skulle låsa upp dörren så ¨har jag inga nycklar ! och jag ska ha tränig om en timme lixom. mamma e på jobbet, pappa me och saga är och badar. så jag ringer till mamma och efter ett tag så skickar hon ett bud med hennes nycklar, men det va skit segt!  så jag satt i mintt trapphus i en timme, suck. jag kom in tio i fyra lixom och fick springa till tränigen, men på ngt sett så han jag :D
nu ska jag gå och köpa matsäck till imorrn, ska ju klättra med Nanna skolan :) PUSS//C

min utsikt i en timme, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0