KOM NYSS HEM...

jag vet att min blogg suger just nu, men , men . idag så va det väl okej i skpolan fast edet hände en grej (jag vet egentligen inte själv) men, det va jobbigt. efter skolan så va jag på mellis och sen skyndade jag mej hem och bytte om och sen stack jag över till Freja och Agnes. sen kom hennes pappa och vi åkte till ? och städade med laget, yey :D NAAAAT ! ! det va skit tråkigt, men vi smet in på donken och stina bjöd på glass, hehe,. tack :D men det va skitkallt och jag hade ingen jacka och in ga vantar. och så hittade vi en död råtta och linnea tog den och bar den i svansen ! ! så alla va skit rädda för henne. men till slut fick vi åka hem och när jag kom hem så åt ja pannkakor och nu har jag våran gamla seeeega dator, suck ! PUSS//C

haha, hittade ingen annan bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0