KÖÖÖL :D

nu så e jag och Nanna hemma hos mej. idag så träffades vi vid saltsjöbanan vid slussen och åkte till klätterverket i sickla. jag va i samma grupp som :  Ida, Jonas, Mika och Nanna, asså det va ju fler men de va dom jag va med :) när vi kom dit så la vi in våra saker i ett omklädningsrum och sen gick vi ner och det va 4 st olika lärare eller va man ska säga som förklarade hur man skulle ha selen och så. sen började vi att klättra. första väggen va jag typ den enda som klarade hela, yey :D men asså den va ju enkel. sen körde vi 4 väggar till, det va en vägg som va skitsvår så jag kom typ ingen vart :S sista väggen körde jag och Ida en "täling" om vem som kunde klättra snabbast, Ida van, hon hade 21 sek och jag hade 30. men det va iallafall jätte kul, och efter så satt vi utomhus och åt våran matsäck i solen :D PUSS//C



Nanna


jag

nanna

Idas och min "tävlingsvägg" :D

haha, yey :D

food

Kommentarer
Postat av: Birgergina

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 11:40:33
URL: http://birgergina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0