MATILDA

Idag så har jag varit med Matilda och vi möttes vid medis typ kl. halv 12 eller ngt sånt? sen så köpte vi glass och gick och satte oss i björnsan och sen så såg vi Felicia, Lukas, Jonas, Nisse och ngra  till men dom gick efter typ en kvart :/ så jag och Matilda va litei björnsan och sen så gick vi och köpte läsk och sen gick vi till green room på medis och sen så stack vi till götgatsbacken tror jag ? aja vi har mäst bara gått runt lite på söder :) juste sen gick vi till donken, mums :P haha, det har varit jätte kul Matilda LOVE YOU! <3 men jag va tvungen att va hemma 4 eftersom att min mormor kommer ju snart ;)

my icecreme:)

haha, han ser inte klok ut :/

snyggaste minen ever

yey

lyckaat

mums

på gina :)





greenroom :)

nr.1

nr.2

big smile :D

JAG ÄLSKAR DEJ MATILDA O'CONNOR! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mongo mupp du ser ut xD

2011-04-18 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0