NANNA OCH MATILDA

idag så slutade vi tidigt i skolan, kl 12, sköönt! så då gick jag, nanna och ngra till till björnsan och sen mötte vi upp matilda och sen stack vi, jag, nanna och matilda till skånegläntan och körde pingis (utomhus) och lekte vid svampen och jag satt uppe på den och dom gjorde skit mykt fart och hörde inte att jag sa att dom skulle stanna, så jag glider ner lite för att sätta mej på kanten men då flyger jag ner, haha. och en gång så va det skit mykt fart så när matilda skulle stanna farten så flyger hon rakt ner på marken, haha ;) sen gick vi hem till mej och nu har precis matilda gått och jag ska gå och kolla på TV med nanna, vi har ju dans om en timme. PUSS//C

bild från i onsdags när jag och marre gick till ica i foppatofflor, uch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0