NU SITTER VI I BILEN :D

efter förra inlägget så stack vi ju ut i backarna och det va fint väder, fast högst upp på toppen så va det blåsigt och dimmigt, men det gick ju "såklart" bra för oss ;) mitt i backen om man kollade upp så va det massa vilda små söta renar  som gick runt och åt typ mossa på berget :) aja, vi träffade Alex och Johan lite oxå men vi åkte inte med dom (?) haha, jag och Matilda va bara lite galna i tv¨sits liften, haha, jag tror bara tt matilda kan förstå. men vi åkte md ngr andra kompisar till dom och sen tog vi en fika i backen :) men vi åte inte så mycket så kom hem kanske kl. 2 och då städate vi och packade ihop allt och nu så har vi köpt lite godis och sitter i bilén på väg hem. Just nu så sitter vi och tar massa roliga bilder med min kamra, dom kommer sen... ?

luta er fram...

ziinga


love you <3

mums :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0