SOM VANLIGT ...

... så blir det alltid dålig bloggnig efter att jag har haft tränig, kom ju hem igår vid typ halv tio så han inte blogga :S


idag hade vi svenska prov, tror det gick ganska bra, eller inte ? på lunchrasten så åkte jag, nora, nanna, nisse, jonas, matte, jack, vincent och lukas till T-centralen (plattan) och fick gratis ben & jerry glass, yey :D det va skit lång kö, men somvanligt så trängdes vi, haha ;) + att vi tog två, busigt va ? ;)

efter skolan så va jag , nanna, nora , matilda, mathilda, marre, felicia och elina på ftbolssplan och chillade och sen hade jag utvecklingsamtal kl. halv 5 , det gick väl bra :/ matilda hede efter mej :D sen gick jag tillbax till ftbollsplan och va med nora och felica och vi va i björnsan oxå lite, sen stack jag hem till typ kl. halv 7.


kiosken :D

första glassen, som va skit good ! den  hette fish food för att...

chokladbitarna i glassen är fiskar, yey :D



andra glassen, typ brownie ngting. mums :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0