TRÖTT!

Nu så  har jag och Nanna kommit hem från våra dans, vi e skit trötta! jag höll typ på att somna på dansen -_-



skolan va helt okej idag, vi slutade lixom kl. 2 :D på rasten så fick matilda massa utslag på sina händer som såg ut som blåsor så hon och nira gick till skolsyster och det visade sig att hon hade fått mul och klöv sjukan (hand och fot sjukan) :S efter skolan så gick jag, nanna och saga och ngra till till mellis på klubben och kollade lite på en film, sen stack jag nanna och saga till götgatsbacken och kollade och köpte presesenter till... sen satt vi och chillade lite och så. jag har alltid så kul med er tjejer! :D sen stack jag och nanna till vårabn dans och nu sitter vi här.

så fotoglad kan man vara just nu -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0